Összes oldalmegjelenítés

2014. július 2., szerda

A tábortűz

Fél óra múlva már két lökött szobatársam azon parázott, mit vegyenek fel az esti kis bulira. Engem nem izgatott a dolog, hisz, ha nincs itt Castiel, nem akarok tetszeni senkinek. Unottan vettem fel egy tinta kék hosszú farmert, egy sárga, háromnegyedes ujjú, hosszú felsővel. Fél hétkor már égett a tűz az udvaron, amikor kimentünk. A fejünk felett lampionok világítottak, a tanárnő kiosztotta a nyársbotokat. A többiek leterített plédeken már sütötték szalonnáikat és a mellettük lévő tálcákra csepegtették a szalonnazsírt. Természetesen Iris, Kim, Nath és Lysander társaságát választottam, Dake jól elvolt Patty barátnőjével, ahogy a többi párocska is szerelmesen sustorgott, csak engem kapott el a magány kínzó érzése. Eszméletlenül hiányzott Castiel. Borzasztó volt, hogy nincs itt a párom. Nélküle dacosan nem is akartam jól érezni magam.
Egykedvűen és hallgatagon ültem Kim és Lysander között. Már mind összegyűltünk, az ikrek kivételével. Pont erről jutott eszembe, hogy kérdőre vonjam a barátnőmet a délután történtekről.
  - Kim... hogy is kötöttél ki Arminal a bokorban?
  - Hát... keresgéltünk, aztán összegabalyodtunk. - mesélte mosolyogva a fehér szereléses Kim, aki épp a tűzbe dugta a botja végére szúrt szalonnát. - Nyár van, buli és kaland. Bejön nekem Armin... miért tiltakoznék?
  - Na de.… szereted? - kérdeztem, mert valahogy kételkedtem benne, hogy egyből egymásba szerettek. Nem tudtam ezt elhinni Kimről, mert nem az az érzelmes típus.
  - Azt nem mondanám, de régóta vonzódom hozzá. Ha csak egy kis nyári flört lesz, már akkor is megérte. Most, hogy Alexel hadi lábon állok, ki akarom próbálni, milyen mással.
  - Én nem tudom elképzelni, hogy ilyesmit csinálnék, ha összevesznék Castiellel. - csóváltam a fejem, mert annyira idegen volt, amiről a barátnőm beszélt.
  - Mind mások vagyunk! - érvelt Kim. - Te a csendben kesergő típus vagy, én a kutyaharapást szőrével orvosló.
  - Azért, mert nem vagy olyan szerelmes, mint Vivi! - szólt közbe a mellettünk sütögető Lysander, aki kék pólót viselt és fekete melegítőt. Már megszoktam, hogy levetkőzte a viktoriánus, herceges stílust. Jobban is nézett ki így, szerintem.
  - Pont ezt mondom, hogy én más vagyok! Könnyebben túlteszem magam a rossz dolgokon.
  - Nem biztos, hogy a te felfogásod jobb!
  - De igen... de! - makacskodott Kim.
  - Kár ezen vitázni, gyerekek! - szóltam le őket.
Közben a tanárnő a figyelmünket kérte és közölte, hogy ő este tízig lesz velünk, de mi még maradhattunk kint szórakozni. Megbízott bennünk és nyugodt szívvel hagy minket magunkra. Nem mondta volna ezt, ha tudná, hogy hány diákja hozott magával alkoholt... Na, de mindegy, mi már csak örültünk, hogy felügyelet nélkül bulizhatunk.
Jó hangulatban ettünk-ittunk - igaz még csak üdítőt - de így is jól telt az este. Armin és Alexy természetesen a mi bandánkba csatakozott, és poénos dumákkal szórakoztattak minket. Armin látványosan udvarolt Kimnek és nem is tudtam, mit gondoljak róluk.
Lysander elég csendes lett mellettem, csak a tüzet bámulta elgondolkodva.
  - Gondolom, nagyon hiányzik neked Castiel. - Lys olyan hirtelen szólalt meg mellettem, hogy összerezzentem.
  - Hát igen... mióta összejöttünk, most vagyunk először külön egymástól és nehezen viselem. - vallottam be szomorúan.
  - Ritka szerencsés, hogy ilyen csajra talált. Meg kell mondjam, amikor először szemet vetett rád, nem tetszett a dolog, mert csak azt láttam, hogy meg akarja csalni Deboraht... De ahogy megismertelek, rájöttem, hogy te százszor jobban illessz hozzá, és nálad jobbat nem is találhatott volna.
Szavai hatására melegség járta át a szívem. Jó volt hallani, hogy így gondolja.
  - Köszönöm... Igazán jó tudni, hogy te... a legjobb barátja, így látod.
  - Pont ezért kérem, hogy ne bánkódj most azon, hogy nincs itt! Ha a tanárnő felszívódik iszunk egy kicsit, és akkor a kedved is jobb lesz, majd meglátod!
  - Na, arra befizetek. - mosolyogtam.
Nemsokára az ofő elbúcsúzott tőlünk, s a kemény mag pont erre várt. Sorra kerültek elő a piás üvegek. Körbe adtuk őket, jól meghúzták mindet. Én sem akartam kivétel lenni, és Lys tanácsát is meg akartam fogadni. Azért ittam, hogy jobban érezzem magam. És hatott. Fél óra múlva már elfelejtettem a bánatom, feloldódtam, ellazultam és vihogtam, ha kellett, ha nem.
A hangulat egyre jobban felfokozódott. Armin és Kim már egymást mászta, Dakota még hevesebben udvarolt Petrahnak, Rosa még be is esett egy bokorba, Gabe és Leigh alig tudta kihúzni. Kicsit mind megőrültünk, de jó érzés volt. Az alkohol kihozta belőlünk a vadat.
Tizenegy körül Amber hozott egy kiürült Bombás üveget, és az az őrült ötlete támadt, hogy üvegezzünk.
Természetesen mindenkinek tetszett a bolondos játék. Én előre féltem. Bár még nem játszottam ilyet, sejtettem, hogy zajlik. Meg kell pörgetni az üveget és aki előtt megáll a szája, annak válaszolni kell egy rázós kérdésre, vagy hajmeresztő feladatot kell végrehajtania. Nem akartam, hogy azt mondják nyápic vagyok, így én is belementem. Közvetlenül a tűz mellé terítettünk egy pokrócot, hogy jól lássunk, körbe ültünk és középre raktuk az üveget. Hangos szóváltás után eldöntöttük, hogy legyen Amber az első pörgető, hisz ő találta ki a játékot.
A lila ruhás lány elégedett és büszke mosollyal forgatta meg az üveget. Azzal egészítettük ki a szabályt, hogy aki megforgatja az üveget, annak először inni kellett egy kis kupica pálinkát, hogy "jobban pörögjön az agya".
Amber üvege Kentin előtt állt meg.
  - Nos Kentin, felelsz vagy mersz? - kérdezte a szőkeség miután ivott.
  - Merek! - vágta rá bátran a terep ruhás srác.
  - Oké... akkor ugord át a tüzet! - vihogott Amber.
De mellé fogott, Ken gond nélkül teljesítette a feladatot és mi tapsolva és visítva biztattuk.
Ken ivott, aztán pörgetett. A srác által megpörgetett üveg szája Nathaniel előtt állt meg.
A kék rövid ujjú inges srác inkább azt válaszolta, hogy felel.
  - Rendben. - Ken szeme sátánian megvillant. - Lefeküdtél Vivivel?
Én kiakadtam a kérdésen, a többiek meg kitörő örömmel fogadták.
  - Halljuk-halljuk! - nevetett Dakota.
  - Csak az igazat! - tette hozzá Lisa.
  - Nem, nem jutottunk odáig! - ismerte be Nath szégyenlősen.
  - Mert stréberek nem tudnak egyből nőket megfektetni! - kárörvendett Dakota.
  - Vagy mert helyette Castiel fektetgette. - vihogott Charlotte.
Irultam és pirultam, de nem tudtam szóhoz jutni.
  - Szálljatok már le Viviről! - förmedt rájuk mérgesen Lysander. Ezúttal örültem, hogy megvédett. - Ne rajta köszörüljétek a mocskos nyelveteket!
A téma így abba maradt, legnagyobb megkönnyebbülésemre. Nath ivott egy pohár alkoholt, aztán pörgetett. Az üvege Dakota előtt állt meg.
Természetesen a nagyszájú fenegyerek a merést választotta. Nathaniel pedig azt mondta neki, másszon fel egy közeli fára és csüngjön egy ágon fejjel lefelé öt percig. A szőke srác gond nélkül megcsinálta és olyan cécót vágott, amiért ezt teljesítette, mintha minimum a Mont Everestet mászta volna meg. Mikor Dakota és a stopperes Alexy visszatért, a copfos fiú ivott, aztán pörgetett. Dake üvege az elég spicces, piros miniruhás Charlotte előtt állt meg.
  - Merek... - vágta rá egyből a lány vihogva.
  - Akkor véged, bébi! - nevetett Dake. - Járj sztriptízt a tűz mellett...  mondjuk fehérneműig, megengedem, hogy az rajtad maradjon!
Charlotte ki sem akadt. Boldogan tett eleget a kérésnek. Armin a telefonján elindított egy pörgős Shakira számot, a copfos lány arra lejtett szexi táncot és lassan és csábítóan megszabadult a térdzokniktól, a pulcsitól és legvégül a piros ruhát is letolta magáról. A fiúk tapsolva és óbégatva díjazták a vetkőzőszámot, mi csajok meg idétlenül röhögtünk rajta. Mikor a melltartóját is elhajította befogtam a szemem. Charlotte, már annyit ívott, hogy nem voltak gátlásai. Mikor a produkció véget ért Amber és Lisa ügyetlenkedve visszasegítették a ruhát részeg barátnőjükre.
Charlotte ivott, aztán pörgetett. Az üvege Leigh előtt állt meg.
A fiú is eleget ivott, így kapásból a merést választotta.
  - Akkor piát kell innod annak a púpjából, aki kiforgatsz. - röhögött a sztriptízkirálynő.
Leigh azonnal pörgetett. A sors úgy hozta, hogy az üveg szája épp Rosaly előtt állt meg. Az exek kiakadva néztek össze. De nem volt más választásuk, végre kellett hajtani a feladatot.
Rosa elterült fekvő helyzetbe, Leigh meg whiskyt öntött a hasára és óvatosan lenyalogatta onnan. Láttam Amberen és Gabrielen, hogy megviseli őket a jelenet. Meg tudtam érteni. Ha Cast itt lenne, és ezt kellene csinálnia valamelyik csajjal, nem tudom, hogy viselném el a látványt. Most az egyszer örültem, hogy nincs itt. Míg a produkció zajlott Amberék és a két részvevő kivételével mindenki ujjongott.
Leigh pörgetett, az ő üvege Alexy előtt állt meg. A fekete hajú srác azt kérte, pörgessen, és aki előtt megáll, azzal lassúzzon. Nagy ováció következett és láttam a fiúkon, hogy azon imádkoznak, ne őket, hanem csajt forgasson ki a kék hajú fiú, hisz mind tisztában voltunk Alexy másságával. Lysandernek nem volt szerencséje, Lana Del Rey egyik melankolikus dalára összesimulva táncolniuk kellett. A hasunkat fogtuk a nevetéstől, olyan komikusok voltak.
A tánc után Lys és Alexy ivott, majd a lila szemű fiú pörgetett. Alexy Jade-et pörgette ki. A fiú is a merészség mellett döntött, de bár ne tette volna. Alexy azt kérte, vegye fel azt a ruhát, amit kiválaszt neki. Szakadtunk a kacagástól, mikor visszajöttek, mert Jade-re Amber egyik habos-babos rózsaszín ruhája került. Alexy még ki is sminkelte a zöld hajú fiút. Jade úgy nézett ki, mint egy transzvesztita. A beöltöztetett srác nem zavartatta magát, abban a ruhában maradt, úgy ívott, aztán pörgetett. A fiú üvege megint Dakota előtt állt meg. Jade azt kérte, csókoljon meg valakit. Dakota természetesen Petraht csókolta meg. Érzelmes csók volt, öröm volt őket nézni. Armin és Alexy nevetve dúdolta nekik a nászindulót zenei aláfestésnek. Dake ivott, aztán pörgetett. Egyre jobban bepiált mindenki, felszabadultak és gátlástalanok lettünk. Ezúttal Dakota üvege előttem állt meg. Rettegve kaptam fel a fejem. Ha a merészséget választom, Dake kitalál nekem valami marhaságot, ha a feleletet, akkor kínos témát kapok. Nagy dilemmázás után mégis a feleletet választottam.
  - Akkor Vivi baba.... - Dakota kárörvendve méregetett. - Azt szeretném tudni, milyen a nemi életed Castiellel?
A kérdés kiakasztott, de még ez volt a legjobb, amit kérdezhetett.
  - Köszi, isteni! - feleltem a piától felbátorodva. - Maximálisan kielégít. Nála jobb szeretőt nem is találhattam volna. Ha tudni akarod, mióta szünet van, napjában többször szeretkezünk.
  - Ejha!
  - Jeee!
  - Nem semmi! - jöttek a bekiabálások.
Örültem, hogy ennyivel megúsztam, de nem esett jól, hogy megint eszembe juttatták annyira hiányzó szerelmem.
Innom kellett, aztán pörgettem. Az üvegem Lisa előtt állt meg. A vagány lány persze azt választotta, hogy mer.
  - Oké, Lisa, akkor csókolj meg valakit! Mondjuk... akit kipörgetsz.
  - Ej, Vivi, kezdel perverz lenni! - vigyorgott Dakota és Kentin.
Lisa üvege Melody előtt állt meg. Na, ettől aztán megint őrjöngve röhögtünk. A fekete hajú lány először elhúzta a száját, de aztán odament a pityókás Melodyhoz és lesmárolta.
  - Leszbi csók! - vihogott Dajan.
  - Ez az! Nyelves! - ujjongott Armin is.
Miután a csajok csókja lezajlott Lisa visszajött, hogy pörgessen. A piros ruhás lány Irist pörgette ki.
A vörös hajú lány a félénkebbek közé tartozott, ezért a feleletet választotta.
  - Na, akkor Iriske... - Lisa kajánul vigyorgott. - Lefeküdtél már Nathaniellel?
  - Nem. - válaszolta Iris fülig pirulva. - Odáig még nem jutottunk.
  - Szerencsétlen! - adott Nathnak egy apró nyakast Dakota.
A két fiú egy darabig játszadozva dulakodott, de aztán helyre állt a rend, abbahagytuk a nevetést, Iris megitta a megérdemelt itókáját, aztán pörgetett. Az üvege szája Amber előtt állt meg. A szőke lady természetesen a merészséget választotta. Iris pedig arra kérte, hogy egyen meg egy szem meggyet, de a meggy annak a szájában legyen, akit kiforgat. Ez az ötlet is nagy sikert aratott, Armin elszaladt az ebédlőbe beszerezni az említett gyümölcsöt, Amber meg forgatott. Az üveg Dajan előtt állt meg. Mikor előkerült a szem meggy, Dajan bekapta, Amber meg elé állt, és nyelvével addig kutakodott a fiú szájába, míg az ő szájába nem került a gyümölcs. Végig röhögtük a jelenetet, mert ügyetlen csókolózásnak tűnt az egész. Csak percek múlva nyújtotta ki a nyelvét Amber és mutatta meg, hogy nála van a meggy.
Megint Amber forgatott. Az üvege előttem állt meg. Előre rettegtem, mit talál ki a szőke amazon, de úgy voltam vele, nem akarok több kínos kérdést, ezért a merészséget választottam. Azt gondoltam, a sok piától már olyan állapotban vagyok, hogy már bármire képes vagyok.
Amber kibökte, amit kitalált.
  - Vivien Marsall... - gonosz vigyort küldött felém. - Meg kell csókolnod valakit.... akit csak akarsz!
Nem esett volna nehezemre a feladat teljesítése, ha Castiel itt van, de így pokoli nehéz feladatot rakott rám. Magamban máris azon agyaltam, kit válasszak. Nathaniel rossz választás lenne, hisz nem kéne feltépni a régi sebeket, ráadásul Irisnek is rosszul esne... ugyanez volt a helyzet Kennel is. Dakota még ugyan hivatalosan nem jár Pertáhval, de nem bírtam volna nézni az önelégült pofáját, ha rá esne a választásom, mert azt hinné, még mindig gerjedek rá. Ráadásul, képes lenne elkotyogni Castielnek. Egyre jobban Lys felé hajlottam. Ő jó barát, és nem lenne nagy tragédia egy apró csókból.
Elszántan felálltam. Körbe fordultam magamon, hogy a többiek idegeit húzzam, aztán elkaptam Lysander karját és felállítottam. A fiú kérdőn nézett rám, én meg félszegen néztem a szemébe.
  - Kérlek... ne tiltakozz!
Lassan és puhán a szám az övéhez nyomtam. Először mindketten meglepődtünk, Lys nem is tett semmit, csak várta, mi lesz. Mikor felbátorodtam, a nyelvem kutakodva a szájába toltam. Az alkohol hatása kihozta belőlünk a rosszat. Nem voltam felkészülve partnerem reakciójára. Lysander hatalmasat sóhajtott, aztán erősen magához szorított és átvette az irányítást. Hevesen csókolózni kezdtünk. Jóleső borzongás futott végig a gerincemen, csodálatos pillanat volt. El is felejtettem, hol vagyok, csak Lysander forró szája létezett. Alélva omlottam a karjába, és élveztem a borzongató hullámokat, ami átjárta az egész testemet. Egyre többet és többet kívántam...
Hirtelen erőteljes tapsolásra lettem figyelmes, és ettől magamhoz tértem. Kiszakítottam magam a kábulatból és az ölelésből, a hang irányába néztem.
Nem akartam hinni a szememnek. A tűz túloldalán Castiel állt, ő tapsolt meg minket, gyilkos pillantás kíséretében.






































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése